14 Ağu 2017

Yeniler #46 | Rossmann

Herkese yeniden merhaba, 

Haftasonu Rossmann'a girmemle ihtiyaç alışverişi yapmam kaçınılmaz oldu. 

Gerçekten ihtiyaç alışverişi olduğunu birazdan anlayacaksınız 😌


Facella markasının ped / günlük pedlerini rahatlıkla kullanıyorum, her ay bu rutin alışverişi yaptığımı farketmişsinizdir, #crueltyfree olan en rahat ped #bakimgunluguoneriyor
Pedlerin tanesi 4,99₺ 


Domol markasının ıslak mendil formunda toz alma bezi ve tuvalet temizleme bezini denemek için aldım umarım memnun kalırım çünkü çok uygun fiyatlıydı. 

Toz alma mendili;4,99₺
Tuvalet temizleme mendili; 4,49₺


Benim en bayıldığım sağlıklı ara öğünüm ve 2note oje. Çünkü note ojelerini bitireli çok olmuştu ve kolay kullanımlı hemen kuruyan ojeler benim vazgeçilmezim. 1 alana 2. %50 indirimliydi. 
Elma kurusu 3,49₺
Note ojelerin tanesi 4,49₺ ikincisi 2,25₺ 

Benim mini ihtiyaç(oje dışında) alışverişim bu şekildeydi. 

Okuduğunuz için çok teşekkür ederim. 

Beni; Facebook | Snapchat | Instagram | Twitter hesaplarında 'bakimgunlugu' adıyla bulabilirsiniz. 

Sevgiler,
Tuğçe 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Olumlu, olumsuz her yorum kabulümdür.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...