20 Ağu 2017

Yeniler #48 | Gratis

Herkese yeniden merhaba,

Gelecek hafta uzun bir tatile giriyorum, ki buna çok ihtiyacım var 😌 (Kimin tatile ihtiyacı olmaz ki!) 

Cuma sabah yola çıkacağım için bugünden eksiklerimi almalıydım, sabah kahvesinden sonra kendimi alışverişe verdim, pazar günü alışverişinin keyfi bence bambaşka ❤️ 

Aslında sadece Gratis değil market ve küçük bir züccaciye alışverişimde oldu, market kısmını tabiki eklemicem ama yazımın sonuna bugünün en güzel mutfak parçasını iliştiriyor olacağım.

Önce gratisten neler aldımla başlıyorum; 


Tatil alışverişi olduğu için seyahat kitiyle başlıyorum, Uçakla seyahat edeceğim ve uzun bir yolculuk olacağı için yanıma banyo malzemeleri almıcam, gördüğüm ilk marketten bu ihtiyaçlarımı karşılayacağım. Bu seyahat kitinden sadece krem koymak için kapları kullanıcam. Daha önceden düşünseydim aliexpressten alırdım ama aklıma gelmedi açıkcası, fiyatı;9,9₺

Benri diş macunu 1,5₺
Benri aseton belirli miktar alışverişin üzerine 1₺ birini de ofise koymak için aldım. 

Bee beauty miseler su; başka bir şişeye de koyabilirdim ama bu daha çok hoşuma gitti fiyatı 4,95₺ 


Tüy dökücü kremler yaz için ideal, yaz bitimi evde lazer için makinesini alacağım, o zamana kadar pratik ve tahriş etmeyen çözüm olarak bu ürünler tercih ediyorum. Bir önceli seyahatimde sesu kullandım çok memnun kaldım, Vi-Vet markası inanılmaz indirimde olunca denemek için aldım. 

Vivet 100ml 5,75₺ 
Sesu 40 ml 5,50₺ (seyahatimde benimle gelecek)

Benri güneş sonrası jel; bir önceki seyahatimde yeşil renklisini kullanıp bitirmiştim. 1hafta için ideal boy seneye kalmıyor 🙋🏼 tavsiye ederim fiyatı 5,30₺


Urban care saç köpüğünün seyahat boyu benimle geliyor fiyatı 6,9₺ 'ye düşmüştü.

Kalyon ürünlerinde indirim bulmak çok zor, her ürünün indirimli olduğu yılda bir kez olan Gratis indiriminde ne kadar bulursam alacağım. Fiyatları normalde 6,5₺ idi zam gelmiş tanesini 7,9₺ 'a aldım. 

Peeling her zaman almıyorum ama tırnak eti temizleyicim olmadan manikür yapmıyorum artık kaç kez bitirdim saymayı bıraktım. 

Benri diş fırçalarından hassa olanı 2,35'e aldım, ilk kez deneyeceğim. 

Mavi olanı ise 1,20₺ ye aldım, çünkü şu an için eski bir diş fırçam yoktu, yakında yazısını yazağım bir temizlik işlemi için kullandım. 

Benim Gratis'ten aldıklarım bu şekildeydi, 

Gelelim yazımın başında bahsettiğim parçaya;


Evde detoks suyu yapmayı çok istiyordum ama bir sebile 100 ₺ vermek içimden gelmemişti açıkcası; Basit mottomdan yola çıkarak gördüklerimi pekte beğenmeyince almaktan vazgeçmiştim. Bu sabah tesadüfen bu sebili buldum. Fiyatı 37₺ ve herhangi bir züccaciyeden bulabileceğiniz markası olmayan bir parça. Hayatta bazen istediğimiz şeylerin paşinden koştukça onları ittiğimizin farkındamısınız, durduğunuz hatta arkanızı döndüğünüzde size gelmesi çok tuhaf değil mi? Ve ancak benim gibi biri bir sebile bu kadar anlam yükleyebilirdi, olsundu. Detoks suyuyla mutluydu.

Okuduğunuz için çok teşekkür ederim,

Beni Facebook | Instagram | Snapchat | Twitter hesaplarında 'bakimgunlugu' adıyla bulabilirsiniz,

Sevgiler, 
Tuğçe

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Olumlu, olumsuz her yorum kabulümdür.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...