21 Eyl 2017

Bronzer #2 Highlighter #1 | Sleek Face Contour Kit

Yeniden merhaba,

Her yazıma herkese yeniden merhaba diye başladığımı ve bunun aslında anlamsız olduğunu farkettim i, çünkü bu bir video değil ve bu yazımı muhtemelen tek başınıza okuyorsunuz, bundan böyle yeni girişimiz 'Yeniden merhaba' 


Makyaj malzemelerimi uzun zamandır deneyimlediklerim, sadece memnun kaldıklarım elimde olduğu için makyaj kategorisi bu ara bolca gelecek, ay sonu bitenleriyle birlikte memnun kalmadığım koleksiyonumdan çıkardığım ürünlerin detayını ya ayrı ayrı ya da toplu bir yazıda paylaşıyor olacağım. 


Bugün yine bronzerdan da bahsettiğim bir kiti anlatacağım. Bir ara çıldırmış gibi her yeni çıkan bronzer ya da kontür kitini alıyordum. Çok kullandığım hatta en çok kullandığım kategori bu alan olduğu için çok olması gözüme batmıyor açıkcası, far ve yüzümü renklendirmek için başka ürün kullanmadığımı göz önünde bulunduruyorum. Saç diplerime yanaklarıma burnuma yakın başlayarak ve oldukça abartarak, boynuma uygulama yapmayı çok seviyorum. Bronz görünmek benim için vazgeçilmez bir görüntü olmaya başladı. Uygulamada en çok RT blush brush ı kullanıyorum.


Sleek markası ülkemize geldiği gibi ilk aldığım ürünü bu kit oldu, aydınlatıcısını ne kadar sevmiş olduğumu anlatmama bence gerek yok, fotoğraf yeterince anlatıyor. Bir ara hergün sadece burdaki aydınlatıcıyı far olarak ve aydınlatıcı olarak elimi hiç korkak alıştırmadan kullandığım için bu şekilde. Farı parmaklarımla uygulamak çok kolay, kremsi yapısı olduğu için oldukça kalıcı ve net bir renk veriyor, pigmentasyonu çok güzel. Yüzümün yüksek yerlerine uygulamak içinse vaktim varsa setting brush yoksa bronzerı uyguladığım blush brush ya da benzeri fırçaların arkasıyla alıp uyguluyorum. Özellikle kısıtlı malzemeyle makyaj yapabilmek evinizin dışında ya da seyahatlerde size avantaj sağlıyor. Ben artık yanıma sadece bir tane allık fırçası alıyorum 1sabun alıyorum. Size de bu şekilde yapmanızı tavsiye ederim.




Bronzer seçeneğim çok daha fazla olduğu ve alan olarak daha geniş olduğu için bu kısımda fazla ilerleme kaydedemedim. Bu palet yanımda olsun, 1kapatıcı 1rimel tüm makyajınız için yeter. Essence mini refil ürünler keşfedene kadar seyahatlerimde genellikle bu şekilde tercih ettim. Hatta bu ürün üst çekmecemde bir süredir atıl bekliyor. Bendeki rengi Medium, tuhaf bir şekilde Light tonu çok daha turuncu ve koyu. Beyaz tenliler için bu tonları tavsiye ederim. 


Sleek markası ülkemize geldiği için çok mutlu olduğum markalardan biri. Yurtdışında ağzımızın suyunu akıttıran ürünleri buraya getirdiği için Gratis'e teşekkürü borç biliyoruz. Marka hayvanlar üzerinde deney yapmıyor. #crueltyfree 
#bakimgunluguoneriyor 


Renkleri bu şekilde anlatabilirim, Birgün biterse yenisini alırım dediğim ürünlerden. Özellikle aydınlatıcının renginde far almayı düşünürken aynı tonların elimde var olduğunu gördüm, bu ikili göz makyajlarında da harikalar yaratıyor, birgün yaptığım makyajlarıda güzelce fotoğraflayacağım günler gelecek o zaman daha güzel anlatıyor olurum. 

Okuduğunuz için çok teşekkür ederim. 


Anlarımı paylaştığım; Snapchat | Twitter | Facebook | Instagram hesaplarında beni 'bakimgunlugu' adıyla bulabilirsiniz,


Sevgiler,

Tuğçe


4 yorum:

  1. aydınlatıcı değil de kontur rengi harikaymış..

    YanıtlaSil
  2. bronzerın rengi çok güzelmiş aydınlatıcıyı da çok sevmişsin belli :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bu paleti çok sevdim ama aydınlatıcıyı daha çok :)

      Sil

Olumlu, olumsuz her yorum kabulümdür.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...