14 Eyl 2017

Saç Kremi #5 | Benri Frangipani Saç Kremi

Herkese yeniden merhaba,

Son zamanlardaki tüm rutinlerime katılan ürünlerimi anlatmaya devam ediyorum, Bugün banyo rutinimden bir ürün var, 


Benri markası Gratis kozmetik zincirine bağlı bir marka, o kadar uygun fiyatlı ve bence çok başarılı ürünler var ki benim en çok tercih ettğim markalar genellikle Gratis'in kendi markaları oluyor, Benri de bu listelerin başında. Bu konsepte 1lt ürünleri mutlaka görmüşsünüzdür, Duş jeli şampuan ve saç kremi çeşitler mevcut genelinin kokusunu çok seviyorum, Hindistan cevizi her üründe aradığım bir kokudur mesela yanlış hatırlamıyorsam sadece şampuanında vardı, Elimdekiler bitince onu da deneyeceğim, çünkü stoklarım evi ele geçirmek üzere. 

Marka ve ürün skalası hakkında kısa bir girişten sonra konumuza dönelim; Yasemin çiçeği kokusunu da çok sevdiğim için bir an yaseminli sanarak mağazada kokladığım ürünü ciddi anlamda yaseminli zannederek aldım kullandım yazısını yazarken başlığa tam adını yazmak için fotoğrafa bakınca aslında yaseminli değil, frangipani çiçeği özlü olduğunu farkettim peki nedir bu frangipani çiçeği? Dünyanın en egzotik ve en güzel kokulu çiçeği olduğu söyleniyor, detaylarına google layarak bakabilirsiniz. Aslen bir biolog olarak işimide çok iyi bilmediğimden kaynaklı bu çiçeği ilk kez duyuyorum, Kozmetik sektörü bana yeni bir bilgi kazandırdı. Parfümü olsa alırım. 

Gelelim ürünün bendeki etkilerine; saçlarım çok uzun olmadığı gibi kısa kullanmayı sevdiğim için sadece nemsiz kalmaması için kullanıyorum, çok yoğun yapılı bir krem olmadığı için çok karışan ya da kıvırcık saçlıların seveceği bir ürün olmayabilir, benim gibi sadece nem amaçlı kullanacaksanız amacına uygun olacaktır. Ürün tam 1 litre ve indirimli fiyatı 5,9₺ 'ye geldi ki indirimsizde çok uygun fiyatlı. Pompalı şişe olması büyük avantaj banyoda müsait bir yeriniz varsa. Aynı serinin duş jelini de kullanıyorum şu an onunda yazısını haftaya yazacağım. Uzun süre dayandıkları için keyifle kullandığım ürünler arasındalar ve her indirimde kesin birinden birini alıyorum. Şimdilik şampuan hariç seriyi #bakimgunluguoneriyor

Merak edenler için içeriğini buraya bırakıyorum;


Okuduğunuz için çok teşekkür ederim. 


Anlarımı paylaştığım; Snapchat | Twitter | Facebook | Instagram hesaplarında beni 'bakimgunlugu' adıyla bulabilirsiniz,


Sevgiler,

Tuğçe


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Olumlu, olumsuz her yorum kabulümdür.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...