10 Eki 2017

Güneş Kremi #2 | Bee Beauty SPF 30 Güneş Kremi

Selamlar, 

Kış mevsiminin kendini göstermeye başladığı ilk günlerde fotoğraflarıma göz gezdirirken arşivimde tatilde blog için çektiğim fotoğraflara denk geldim. Yaz tatili için aldığım güneş ürünlerini anlatmayı unuttuğumu farkettim. 


Fotoğraf iç açıyor değil mi, fotoğraf çok güzel ama ben üründen fotoğraf kadar memnun kalmadım. #bakimgunluguonermiyor etiketini koyarak başlıyorum anlatmaya. 

Bee beauty markası benim çılgınlar gibi sevdiğim misel suyuyla aklımda olan bir ürün. Sanırım pr ürünü olarak bloggerlara geldi ve inanılmaz övüldü. Ben de bu övgülere kanıp alanlardanım. Çok kuru cildiniz yoksa almayın demek için yazıyorum. 

Benim cildim normalde karma, kış aylarına gelince kuru karmaya dönüyor. Ancak cildim kuru karmaya döndüğünde bile bu ürün bana çok yağlı gelmeye başladı. Tek iyi yanı beyaz bir görünüm bırakmıyor. Ancak yüzüme uyguladıktan sonra hem cildimde ağır bir his veriyor hem de defalarca yıkadığımda ancak elimden çıkıyor. Üstelik suya dokunmadan öncelikle sabunla iyice yıkadığım halde çıkmayan türden. Sadece ziyan etmemek adına ve açıkcası elimde başka güneş ürünü olmadığı için kullanıyorum. Cildimi inanılmaz yağlı gösteriyor. Peki ben makyaj altına nasıl kullanıyorum, renkli nemlendiricimi kullanıp üzerine pudra ile sabitliyorum. Bu şekilde mat görünüm elde ediyorum. Bu ürünün bana tek artısı pudra kullanma alışkanlığı kazandırmış olması. Ancak Cyrene'in güneş kremine dönmem an meselesi. 

Böyle ürün yerme yazıları yazmıyorum pek, genelde bir şekilde kullanmanın yolunu buluyorum ancak bu ürünü kullanmanın bir yolunu bulduğum halde telrar almayacağım listesine ekledim. 

Okuduğunuz için çok teşekkür ederim. 


Anlarımı paylaştığım; Snapchat | Twitter | Facebook | Instagram hesaplarında beni 'bakimgunlugu' adıyla bulabilirsiniz,


Sevgiler,

Tuğçe



2 yorum:

  1. yüzde beyazlık oluşturmaması iyi bir özellikmiş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tek iyi özelliği o olsa gerek, bir de kokusu :)

      Sil

Olumlu, olumsuz her yorum kabulümdür.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...