17 Eki 2017

Duş jeli #7 | Benri Mineral Spa Duş Jeli

Selamlar,

Gratis'in devasa ürünlerini çok seviyorum. Bu klasmana saç kremi de dahil. 1 litre gibi kocaman olması nedense kafamın bir süre rahat olacağı algısını yaratıyor bende. 


Bu renk ve kokuda bir çok markada aynı kıvamda bulabilirsiniz. Bu ürünün diğerlerinden en büyük artısı fşyatı ve gramajı. Beni tek sıkıntıya sokan konu 1pompa ürünün çok az oluşu. Bir an her şey duruyor sanki yeterli ürün almaya odaklanıyorum. O konuda Watsons'ın kendi 1litrelik ürünlerinin ürün vermesi efsanedir. Gel gelelim artık Watsons ürünlerini almıyoruz. 

Kokusu çok güzel her duş jeli gibi bence kalıcı değil. 1litre ürün indirimde 5,9₺ gibi efsane bir fiyata. 


İçeriğini merak edenler için buraya bırakıyorum. Az miktarda bir ürün yetmiyor bana ürünü almak için uğraşıyorum biraz. 

Okuduğunuz için çok teşekkür ederim. 


Anlarımı paylaştığım; Snapchat | Twitter | Facebook | Instagram hesaplarında beni 'bakimgunlugu' adıyla bulabilirsiniz,


Sevgiler,

Tuğçe




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Olumlu, olumsuz her yorum kabulümdür.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...