6 Kas 2017

Yeni Makyaj Düzenim

Selamlar! :) 

Pazar gününün hakkını verdim ve yepyeni bir düzen oluşturdum dün, 

Çok fazla yazmayacağım baştan söylemiş olayım daha çok görsel olsun istiyorum bu yazıda; 


Öncelikle bu dağınıklıkla çıktım yola, tüm malzemelerimi banyoda muhafaza ediyordum, şimdi kış gelince banyoda sıcak soğuk çok karıştı ve nemli bir ortam olmaya başladı, banyo duvarlarının terlediğini görünce malzemelerim bozulacak korkusu sardı beni ve ani bir kararla odaya taşıdım tüm malzemeleri, odada da minik değişiklikler yaptım, yatak ve dolap hariç her şeyin yeri değilti, yeni halini ben çok sevdim oldukça ferah oldu. 


İstanbula geldiğimde sadece 3 katlı organizerim vardı, sonrasında 2'li çekmece ve 2katlı düzenleyiciyi de Koçtaştan edindim. Bence hala en uygun fiyatlar (fiyatlar yükselmiş olsa dahi) koçtaşta. Çekmecelerin tanesi 19,9₺ 2li organizer 12,99₺ mesela. 3 katlı organizerim 3. Yılını doldurdu. 

Üst taraftaki tekli mikalarsa aliexpressten şimdileri kurdan kaynaklı almak o kadsrda mantıklı değil, iyi ki zamanında almışım. 


Bu fotoğrafı minik detaylar eksik halde çekmiştim, evimde instagrama fotoğraf çekerken hep beyaz zemin kullandım ancak buranın ışığını da arka plan oluşunuda çok sevdim, artık tüm fotoğraflarım buradan gelir,

Genel görünüm bu şekilde;


Şimdi detay fotoğrafları sırayla paylaşıyor olacağım; anlatmadığım ürünlerde var. Anlatıp şu an burda olmayanlarda, çantalarda kalanlarda,

Sevmediğim/bana uymayan ürünleri sevdiklerime vermek daha mantıklı geliyor bana, çünkü bana da kullanamadığı için arkadaşlarımdan gelen ürünler olabiliypr, bazılarını o kadar çok seviyorum ki bittikçe yenisini alıyorum, ben de birine bu şekilde ilham olabilirim belki:) Bu kişiler genelde en yakınlarım ya da ailemden oldukları için yanlış anlaşılma da olmuyor, herkes mutlu.













Sadeleşme yolunda ilerlediğim çok bariz, öok gibi görünse de üst üste değil her ürünü görebileceğim şekilde yerleştirdim. Mesela 9 oje yetiyor artık bana 2si koyu renk mesela ayda yılda bir sürdüklerimden ona rağmen küçük bir kutuya sığabildim.
 



Burdakiler genellikle topcoat, manikür malzemeleri sadece 2 si oje tamam 9 değil 11



Benim yeni ve çok sevdiğim düzenim bu şekilde oldu, artık akşam bile fotoğraf çekebilecek olmam çok hoşuma gitti, ilk kez akşam çektiğim bir fotoğrafı instagrama yükledim ışık ve renkler çok hoşuma gitti,

Peki ya siz buldunuz? Önerileriniz varsa ya da size ilham olabildiysem bana yazın! :)

Okuduğunuz için çok teşekkür ederim. 


Anlarımı paylaştığım; Snapchat | Twitter | Facebook | Instagram hesaplarında beni 'bakimgunlugu' adıyla bulabilirsiniz,


Sevgiler,

Tuğçe

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Olumlu, olumsuz her yorum kabulümdür.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...