20 Kas 2017

Yeniler #58 | Aliexpress, Samsonite

Selamlar,

Uçak beklerken bloga yazı yazmak resmen en sevdiğim hobilerim arasında, kış mevsiminin geldiğini hatırladığımız/sevindiğimiz anlardan biri olan (tıpkı kestanenin çıkışı, ilk portakalın çıkması gibi) starbucks’ın toffee nut lattesini yudumlarken en mutlu olduğum alışverişlerden birini paylaşmak daha da bir zevkli,

Alışverişimin nerdeyse tamamı aliexpressten aldığım tamamen yanımda taşımaya yönelik teknolojik ürünlerden ve aksesuar alışverişinden ibaret, bir de hiç aklımda olmadan aldığım bir bilgisayar çantası var. 


Bakalım neler almışım;



Birden fazla kolyeyi bu şekilde kombinlemeye bayılıyorum, bunun için altın kolyelerle birlikte farklılık yaratması için imitasyona da yöneldim, 

Uzun kolyeye buradan,
Kuş sembollu kolyeye buradan ulaşabilirsiniz,

Kuş sembollü olanın takım bilekliğini de aldım, linki burada


Saç tokası çok hoşuma gitti, bu şekilde kullanmak sizce de çok zarif durmuyor mu?


Resmen bugün elime ulaşan teknoloji alışverişimle devam ediyorum, 


Resmen en heyecanlandığım parça, airpods benzeri kulaklıkları bulduğumda çok sevindim, müzik dinlemek için olağanüstü ama arama için aynı şeyi söyleyemeyeceğim:( belki de bir ayarı var ben bulmadım inceleyeceğim, bilen varsa ve bana yazabilirse çok sevinirim, 


İçinden hediyeleri de çıkıyor, linkine buradan ulaşabilirsiniz, 



İphone 7 de sarj aleti ve kulaklık girişinin tek olması bence en kötü özelliği , bunu bir nebze engellemek için böyle bir çoklayıcı aldım, linki burada


Tam 3 girişe sahip bu prizi çok sevdim aynı anda hem saatimi hem powerbankımı hem kulaklığımı yanda telefonumu şarj edebilirim, akıllı sarj yeteneğini de çözersem tamamdır, 


Bu haftanın süprizi samsonite bilgisayar çantası oldu, sırt çantası kullanmak her zaman çok daha kolay hele ki benim gibi çok fazla eşyanız varsa;


4 gözü bulunuyor, çok rahat ettim, fiyatı 251₺ ye geldi 


Benim aldıklarım bu şekildeydi, 

Okuduğunuz için çok teşekkür ederim. 


Anlarımı paylaştığım; Snapchat | Twitter | Facebook | Instagram hesaplarında beni 'bakimgunlugu' adıyla bulabilirsiniz,


Sevgiler,

Tuğçe

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Olumlu, olumsuz her yorum kabulümdür.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...