21 Ara 2017

Ağız Bakım #9 | Dilsil

Herkese yeniden merhaba,

Ağız bakım konusu önem vermek zorunda olduğum bir konu. Diş ve diş eti sağlığı tamamen genetik bir konu, bazılarımız hiç bakmasa da sorunları olmayabilir be ağız ve çene yapısı gayet düzgün olabilir, kimimizde (benim gibi) ne kadar bakarsa baksın kendini dişçi/ortodontis koltuğunda bulur. Genetiğimdeki bu konuda oldukça şanssızım. 


Gelelim ağız kokusu konusuna; ağız kokusu çoğu insanın bildiğiniz aksine %90 dil ve yanak temizliği yapılmadığı için meydana gelir. Gargara kullanmakta bir yöntemdir ancak sürekli kullanımı en azından benim diş hekimim önermiyor, 2 ay kullanıp 2 ay ara verme rutinine dönebilirim çünkü bu hissi de oldukça özledim. 


Dil fırçası çoğu insanın bence hiç bilmediği bir alan, diş hekimin bana önerdiğinde nasıl baktığımı hatırlıyorum, bu nedenle beniö gibi bilmeyenlern çok olduğunu bilerek bu yazıyı yazmak istedim. 


Dişlerimizi fırçaladık, diş ipimizi dahi kullandık peki ya yanaklar ve dilimiz? Tamamlayıcı bir temizlik yapmadığımız sürece ağız kokusu hayatımızın bir parçası olmaya devam edecektir. Bazı diş fırçalarının arka yüzeyi bu tip işlevlere yaramakta ama onlar benim için sadece yanak temizliğinde işlevli. Dil temizliği için oldukça küçük kalıyor ve uğraştırdığı için çoğu zaman bu adımı es geçmemize neden oluyor. 

Markanın gözünden ürünü paylaşıyorum;


Dilsil markası adı üzerinde dilin üzerindeki aslında kokuya neden olan bakteri ve kalıntıları silerek ağız kokusunu yoketmeyi vaadediyor, bunu başarıyorda. Şu ana kadar Rossmann ve dilsil dil fırçalarını kullandım. Dil sil çok daha fazla yer kaplamasına rağmen daha işlevli. Fiyatı Rossmannlarda satılan Perlodent markasına göre 3 kat pahalı. 


Dilsil Getir uygulamasında belirli bir alışverişin üzerine hediye olarak gelmişti, markayla ilk tanışmam bu şekilde oldu. 

Dil fırçasını diş fırçamla çok az fırçalayarak temizlemeyi ihmal etmiyorum, bu şekilde 3-4 aya kadar kullanım sağlıyor, daha uzun kullanmak zaten sağlıklı değil. 

Okuduğunuz için çok teşekkür ederim. 


Anlarımı paylaştığım; Snapchat | Twitter | Facebook | Instagram hesaplarında beni 'bakimgunlugu' adıyla bulabilirsiniz,


Sevgiler,

Tuğçe



3 yorum:

  1. hiç kullanmadım ama merak ettim bu ürünü :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Genel olarak kullanılmayan bir ürün ama kullandığınızda aradaki farkı göreceksiniz :)

      Sil
  2. Ürün incelemeniz ve anlatımınız için teşekkür ederiz.

    YanıtlaSil

Olumlu, olumsuz her yorum kabulümdür.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...