4 Ara 2017

Bitenler #37 | Kasım

Selamlar, yeni bir haftaya daha başladık, Aralık ayının gelmesiyle birlikte her yerde yılbaşı ruhu var, kuşkusuzki bu ruhun en çok hissedildiği yer ülkemizde İstanbul, avmler sokaklar o kadar güzel oldu ki anlatamam, konumuzla alakası yok bu girizgahın ancak Kasım ayını geride bıraktığımız bir yazı paylaşıyorken bunları yazmak içimden geldi,

Gelelim konumuza; Kasım ayında neler bitirdim? Kasım ayı bitenlerim uzun zamandan sonra çok az beni takip edenler biliyordur, resmen bir ülke turuna çıktıö ve sürekli yollardaydım, bu durumdan en çok kullandığım ürünler etkilendi, mesela hiç duş jeli yok bu bitenler yazısında, tuhaf değil mi :)


İlk olarak inecto markasına ait hindistan cevizi özlü şampuanından bahsedeceğim, bu marka sadece Gratis mağazalarında bulabileceğiniz bir marka, bence çok uygun fiyatlı, gramaj olarak çok yüksek ve çok çok güzel kokuyor. Bu seriden bir çok ürün kullanıyorum, indirimlerde de gözüm kapalı alıyorum tavsiye ederim. 

Urban care bukleli saçlar için saç köpüğü, seyahatlarimde düzenli kullandığım tek ürün oldu, çok güzel kokuyor. Saçlarda uzun süre kalıyor ve en güzeli sertleştirmeden şekil veriyor. İndirimde 6,9₺ ye almıştım. Özellikle indirimde denemenizi tavsiye ederim. Aynı serinin yeşil renk yazılı hacim veren saç köpüğünden de çok memnun kalmıştım. 

Beebeauty spf 30 içeren yüz için güneş kremi; bee beauty markası yine sadece Gratis mağazalarında bulabileceğiniz bir marka. Benim için yapısı oldukça ağırdı ancak üzerine cc/bb krem uygulaması rahattı. Kokusu tam bir güneş kremi. Bu seri sadece yaz aylarında mı geliyor emin değilim. Çok kuru ciltliyseniz seveceğinizi düşünüyorum, ancak normal/karma cilt tipine sahip olanlara benim gibi ağır geleceğini düşünüyorum, yine de sonuna kadar kullandım. Bu ürün bana tam olarak 5 ay gitti. 9,9₺ ye baya indirimli olarak tatile gitmeden hemen önce almıştım. Gündüz kremi yerine kullandığım için baya bereketli bir ürün oldu. Yeni kremim Rossmanndan yorumlarımı burdan paylaşacağım. 

Rival de loop göz kremi; çok memnun kaldım, detaylı yazısını yazacağım. 

Himalaya complete care diş macunu; seyahatimde bitirdiğim bir ürün oldu, kil gibi bir kıvamı var, tercih edilebilir, 

Isana 1 dakikada onaran saç maskesi; kübik formda 2,99₺ ye aldığım bir ürün. ÇOK güzel kokuyor ve saçlara ani bir nem verme konusunda başarılı, sürekli saç maskesi kullanmıyorsanız, en azından ayda 1 kullanmak için ideal, son kullanma tarihi geçecek korkunuz olmaz hem de. 

Benim Kasım ayında bitirdiklerim bu şekildeydi, yüksek ihtimalle Aralık ayında fazlacak bitirdiğim ürünüm olacak. 

Okuduğunuz için çok teşekkür ederim. 


Anlarımı paylaştığım; Snapchat | Twitter | Facebook | Instagram hesaplarında beni 'bakimgunlugu' adıyla bulabilirsiniz,


Sevgiler,

Tuğçe




2 yorum:

Olumlu, olumsuz her yorum kabulümdür.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...