26 Ara 2017

Nuxe Çok Amaçlı Kuru Yağ

Herkese yeniden merhaba,

Yataklarımızdan asla çıkmak istemediğimiz işe/okula sürüne sürüne geldiğimiz bir günde yazdan kaşma bir fotoğrafla kış kurtarıcımı anlatmak istedim,

Nuxe markasının ürünleri hakkında çol detaylı bilgim bulunmuyor, sadece meşhur kavanozdaki lip balmından 2.sini kullanıyorum. Bir de bu ürüne sahibim. Marka Çinde satılıyor, doğal olarak deney yapıyor statüsünde ancak benim için koyu gri alanda. Bu konuyu da açıkladıktan sonra gelelim ürün hakkındaki deneyimlerime; 


Cildim yaş aldıkça özellikle kış aylarında kurumaya meyillendi. Yazın yağlıya dönük karma bazen de normal bir cilt iken kışın kuruya dönük normal bir cilde sahip olur oldum. 

Bu nedenle özellikle akşam bakımında çok yoğun nemlendiricileri tercih ediyorum. Şu an için çok memnun kaldığım ancak ülkemizde olmayan bir markanın ürününü kullanıyorum. Bu rutine bazen tek başına bazen de nemlendirici öncesine Nuxe markasının çok amaçlı kuru yağını kullanıyorum. Zaten yapısı kuru olduğu için çok kolay emiliyor. Yaplı yağlı bir his asla bırakmıyor ve sabaha yumuşacık bir cilt ile uyanmamı sağlıyor. Hatta avucuma 3 pompa sıkıp ellerimde ısıtarak tampon hareketlerle uyguladığımdan kalanını ellerime de uyguluyorum,


Yaz aylarında bronzlaşmak için bacaklarıma uyguladım.Cildimi germeden nemli tutarak cildimi ton ton açmama çok yardımcı oldu. Bendeki 2.senesini doldurmak üzere olduğu için şu an çeyreği kalmış durumda yaza yetişmeyeceğini düşünüyorum.

Saçlarımda uyguladığımda sonuçtan pek memnun kalmadım, saç yağı gibi kullanmak içinse bence oldukça pahalı bir ürün bu nedenle saç bakımını es geçtim

İçeriğini merak edenler için; 


Kokusundan bahsetmeyi unuttum, çooook güzel! Hatta o kadar güzel tepkiler aldı ki marka parfümünü çıkardı. 

Okuduğunuz için çok teşekkür ederim. 


Anlarımı paylaştığım; Snapchat | Twitter | Facebook | Instagram hesaplarında beni 'bakimgunlugu' adıyla bulabilirsiniz,


Sevgiler,

Tuğçe


2 yorum:

  1. benim olmazsa olmazımdır çok güzel bir yağ..

    YanıtlaSil

Olumlu, olumsuz her yorum kabulümdür.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...