11 Ara 2017

Pudra #2 | Gabrini Kozmetik | Profesyonel Kompakt Pudra 03

Herkese yeniden merhaba, 

Pazartesi resmen en sevmediğim gün olmaktan hiç usanmıyor, pazar gecesinden hangi ürünü yazsam diye fotoğraf albümüme bakarken #bakimgunluguonermiyor başlığında bir ürün yazmaya karar verdim. 



Gabrini kozmetik çok şık bir kutuda bir sürü ürün gönderimi yapmıştı, bu pudra da o paketten çıkmıştı, öncelikli rahat kullanamama nedenim 03 numara oluşu, bana çok sarı kaldı ve yüzümde kalıp gibi oldu, ikinci sevmeme nedenim ise inanılmaz bir kokusu var kapağı açar açmaz çok ağır bir koku karşılıyor sizi, (sanki pudra kırılmuşta çok ağır kokulu bir kolonya ile ürünü preslemişsiniz gibi) Bu iki özellik benim bir pudrayı tercih etmeme sebeplerim arasında. 


Çok hafif kullanmayı da denedim ancak yüzümde öyle bir kalıp gibi kaldı ki asla yokmuş efektini yakalayamadım. Ne kadar yanlış bir uygulama olsa da bu şekilde kullanmayı sevenler de çok. 

Yapısı renginin uyumsuzluğu ve kokusu nedeniyle güzel anlatamadığım bir ürün. Bu özellikleri seven biriyseniz memnun kalırsınız. 



Bu ürünün bende kalmasının bir anlamı olmadığı için cilt tonu benden bir tık koyu olan bir arkadaşıma hediye ettim, umarım o memnun kalmıştır:)

Benim Gabrini Kozmetik pudrası hakkındaki yorumlarım bu şekildeydi, 

Okuduğunuz için çok teşekkür ederim. 


Anlarımı paylaştığım; Snapchat | Twitter | Facebook | Instagram hesaplarında beni 'bakimgunlugu' adıyla bulabilirsiniz,


Sevgiler,

Tuğçe

2 yorum:

Olumlu, olumsuz her yorum kabulümdür.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...