7 Ara 2017

Saç köpüğü #2 | Urban Care Bukle Sekillendirici Kopuk

Herkese yeniden merhaba,

Saçları kısa/uzun farketmez ve hacimsiz olanlar bu yazıya devam etsinler lütfen! :) 


Saçlarımı nasıl şekillendirdiğim hakkında çok soru alıyorum, kullandığım ürünleri anlatmak üzere seri halde yazıyor olacağım, Saç şekillendirme konusunda favori markalarımdan olan Urban Care markası yazı serimin başını çekmeliydi. 

Style guide serisinde benim gördüğüm ve kullandığım 2 farklı ürün mevcut, bunlardan biri üzerinde fıstık yeşili renkle yazılmış hacim veren, diğeri ise üzerinde pembe renkle yazılmış; hali hazırda bukleli saçlıların kullanılmasını uygun gördükleri ya da bukleli görünüme daha kolay ulaşmayı hedefleyen bir seri. 



Benim saçlarım çok ince telli ve hacimsiz, az gibi görünsede çok fazla yeni çıkan saçım olduğu için sürekli bebek saçlarım var, (antenlerim;) ) ve inanılmaz derecede düz.

Dolayısıyla 2 ürün bende inanılmaz etkiler yaratmadı ama pembe olanla daha kıvırcık saçlara sahip olduğumu söylemem lazım. 



Hacim veren seride benim saç özelliklerime sahipseniz ancak o kadar da belirgin dalgalar istemiyorsanız bence tercih edebilirsiniz, 

Urban care indirimlerde çok uygun fiyatlara gelen hayvanlar üzerinde deney yapmayan ve kolay ulaşılabilen bir marka. Son gratis indirminde bukleli saçlar için olanının büyük boyunuda almıştıö, elimde çok fazla saç ürünü birikince kardeşime verdim. 

Fiyatları yanlış hatırlamıyorsam 25-30 arası, dediğim gibi indirimleri değerlendirmekte yarar var, 

Ben nasıl kullanıyorum ondan bahsedeyim, şu an saçlarım çok kısa olduğu için mandalina büyüklüğünde üründen avucuma alıyorum, 2 elimin ayasına eşit şekilde yaydıktan sonra başımı öne eğip avuç içlerime saç uçlarım gelecek şekilde uçlardan gidebildiğim kadar yukarı ürünü saçlarıma yediriyorum. Fön makinesinin kocaman başlıkları olur, kuaför başlığı ya da virgo da denir o aparatı kullanarak başım öne eğik şekilde saçlarımı kurutuyorum, bu işlem yaklaşık 3-4 dk sürüyor bende sonrasında sabitleyici krem ya da sprey (bu tarz ürünleri de anlatıyor olacağım) kullanıp saçlarımı en az 7-8 saat aynı şekilde kullanabiliyorum. Ama ben genel olarak her fırsatta saçlarımı ellerim temiz kirli demeden ellediğim için gün sonuna doğru ağırlaşmaya o evden çıkmadan önceki histen çok uzakta bir hal alabiliyor. 

Benim tercih ettiğim ürünler ve deneyimlerim bu şekildeydi, bana çevremden ve sizler tarafından en çok sorulan soruyu umarım anlatabilmişimdir,

Okuduğunuz için çok teşekkür ederim. 


Anlarımı paylaştığım; Snapchat | Twitter | Facebook | Instagram hesaplarında beni 'bakimgunlugu' adıyla bulabilirsiniz,


Sevgiler,

Tuğçe





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Olumlu, olumsuz her yorum kabulümdür.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...