5 Ara 2017

Ten ürünleri #2 | Oriflame CC Krem | Light

Herkese yeniden merhaba, 

Nerdeyse son 1 yıldır düzenli olarak hafif ten ürünleri kullanıyorum, Elimdeki tüm ürünleri ‘Ten ürünleri’ başlığı altında anlatacağım, bugün deneyimlediğim son ürünü anlatıyor olacağım, Son 10 gündür aralıksız bu ürünü deniyorum ve ilk günkü hislerimle bugünü rahatlıkla karşılaştırabilirim, 


Öncelikle bu ürünün rengi bana tam uydu, elimdeki tüm ten ürünleri bana 1-2 ton daha koyu geliyordu, makyaj bazlarıyla rengini açmak ve daha rahat sabitlemek işime de geliyordu, Son günlerde hep acele makyaj yaptığım için birden fazla ürün yerine sadece bu ürünü kullanmak benim için kurtarıcı oldu. 


Yaklaşık 7-8 yıldır güneş kremini her sabah makyaj yapayım yapmayım uyguluyorum, ancak buna rağmen ten ürünlerinde spf olması pozitif bir özellik. Spf20 hali hazırda güneş kremi kullandığım için gayet yeterli, 


Görüldüğü üzere kapatılığı yok denecek kadar az, adı üzerinde renk eşitleme üzerine kurulu bir ürün, hala ilk kullanımda ağır bir hissi oluyor, belkide altından kullandığım ve tamamen emilmesini bekleyemediğim güneş kremim ile yapıları ağırlaşıyordur, bilemiyorum. Üzerinden pudra geçince sorun olmuyor, gün içinde ağırlıkta yapmıyor bu benim için en önemli unsur. 

Kutunun içerisinden prospektüsü bile çıktı:) 



Bu ürüne ve tüm Oriflame ürünlerine @oriflame.blogger hesabından ulaşabilirsiniz, beni oriflame markasıyla tanıştırdığı için teşekkür ediyorum. #işbirliği

Okuduğunuz için çok teşekkür ederim. 


Anlarımı paylaştığım; Snapchat | Twitter | Facebook | Instagram hesaplarında beni 'bakimgunlugu' adıyla bulabilirsiniz,


Sevgiler,

Tuğçe






2 yorum:

  1. hiç denemediğim bir ürün aslında hafif ürünleri bende pek severim :=)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben çok sevdim, diğer cc kremlere göre de oldukça pahalı. Yapısı çok güzel tavsiye ederim

      Sil

Olumlu, olumsuz her yorum kabulümdür.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...