28 Ara 2017

Vücut Losyonu #6 | Madame Coco Gardenia

Herkese yeniden merhaba,

Bugün uzun zamandır amacı dışında kullandığım ama pratik olduğunu düşündüğüm bir ürün deneyimimi paylaşacağım,

Madame coco markası kozmetik anlamında hayatımıza girdiğinde oldukça uygun fiyatlı bir markaydı, ürünler sevildikçe ve herkes tarafından paylaşıldıkça çok tutuldu ve fiyatları birden arttı, bana göre albenisini yitirdiği için artık tercih etmediğim bir marka oldu. Bugünün konusu bile eski ambalaj. 



Bu serinin ve birkaç serinin daha resmen tüm ürünlerini stoklamış biri olarak sanırım elimdeki son Madame Coco ürününü kullanıyor ve anlatıyorum. Ürünlerin yapısı çok güzel hemen emiliyor, kokuları ayrı güzel bence herkes sevebileceği bir kokuyu mutlaka Madame Coco’da bulur. Bu ürün aslında bir vücut losyonu daha önceki ürünlerimi de adı üzerinde kullanmıştım ama son 3 ürünümü ofiste el kremi olarak kullandım. Bu şekilde uzun süre el kremi almak zorunda kalmıyorum hem de kapağını aç kapat yerine koy derdim olmuyor. Ürün yerinde sadece 1 pompa hatta bazen yarım pompa nemlendirmeye yetiyor.

Bana göre çok kötü bir alışkanlığım var, sürekli ellerimi kokluyorum, bu nedenle de çok sık ellerimi yıkıyorum ve gibi gün içerisinde oldukça fazla el kremi kullanıyorum. 

İçeriğini merak edenler için paylaşıyorum, 



Bahsettiğim gibi farklı markalar denemek için artık bu markayı tercih etmiyorum ancak; Türk Malı ve hayvanlar üzerinde deney yapmayan bir marka olduğunu hatırlatıp #bakimgunluguoneriyor etiketimi de bırakıyorum. 

Okuduğunuz için çok teşekkür ederim. 


Anlarımı paylaştığım; Snapchat | Twitter | Facebook | Instagram hesaplarında beni 'bakimgunlugu' adıyla bulabilirsiniz,


Sevgiler,

Tuğçe

4 yorum:

  1. Türk malı olduğunu bilmiyordum

    YanıtlaSil
  2. Merhaba , hayvanlar üzerinde deney yapmayan markaları araştırırken bloğunuza denk geldim . Güncel olduğunu görmek çok sevindirdi beni . Takip ediyor olacağım . Çok önemli birşey yapıyorsunuz kendi adıma teşekkür ederim sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar, güzel yorumunuz için çok ama çok teşekkür ederim, bir kişiye bile ylaşabiliyor olduğumu görmek çok mutlu ediyor beni de, sevgiler:)

      Sil

Olumlu, olumsuz her yorum kabulümdür.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...