21 Şub 2018

Göz Kremi #4 | Lush Enchanted Eye Cream

Herkese yeniden merhaba, 

Son zamanlarımın vazgeçilmez cilt bakım ürününü anlatmak istiyorum size! 

Lush son zamanlarda cilt bakım rutinime dahil olmuş bir marka. Bitirmek üzere olduğum bir diğer Lush ürünümü buradan okuyabilirsiniz. 


Öncelikle ambalajından bahsetmek istiyorum, diğer kremlerden ayrılan özelliklerinden biri de ambalajı bence. Alışılagelmiş göz kremleri gibi 15 ml değil, tam 30 ml sanırım 8 aydır kullanıyorum diplere yeni yeni gelebildim. Yaz ayında da kış ayında da deneme fırsatım oldu. İki tezat mevsimde de kullanmanın farkı olmadı, bence bu güzel bir özellik. Sonlara doğru bozulmasından korkuyorum, bildiğiniz gibi Lush fazlasıyla doğal içeriğe sahip olduğu için içerisinde koruyucu madde bulunmuyor. 

Bütün bunların dışında; yapısı bildiğimiz beyaz renkli krem formunda, morluklara iyi gelen bir formülü ya da vaadi yok. Sadece nemlendirme üzerine tasarlanmış bir krem. Muhtemelen benimde kullandığım son nemlendirici krem olacak. (Şair burda Yaşlanma karşıtı krem kullanmaya başlamak için geç kalmış olduğunu dile getiriyor.) 

İçeriğni merak edenler için paylaşıyorum,


Lush ürünleri hayvanlar üzerinde deney yapmamakla birlikte vegan içerikli ve hayvan deneylerine düşman bir marka oluşuyla dikkat çeken bir marka. Maalesef yakın zamanda ülkemizden çekilmişlerdi. Bulabildiğim yere kadar deneyimleme fırsatım olduğu için kendimi şanslı sayıyorum. Siz de markanın ürünlerine denk gelirseniz mutlaka deneyimleyin derim. 

Okuduğunuz için çok teşekkür ederim. 


Anlarımı paylaştığım; Snapchat | Twitter | Facebook | Instagram hesaplarında beni 'bakimgunlugu' adıyla bulabilirsiniz, 


Youtube da Tuğçe Akkoç olarak varım! :)


Sevgiler,

Tuğçe

2 yorum:

  1. marka buradayken bir kaç ürününü kullanmıştım ama çok çabuk bozuluyorlardı gerçekten..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerçekten de öyle ama bu da koruyucu madde olmaması ve inanılmaz doğal olduğunu gösteriyor :) cildimize iyilik yapıyormuşuz meğer :)

      Sil

Olumlu, olumsuz her yorum kabulümdür.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...