11 Şub 2014

Ağız Bakım #1 | Watsons Seyahat Kiti

Günaydınlaar :)
Bugün sizlere severek kullandığım bir setten bahsedeceğim. Watsons oral travel kit diye geçen ağız bakım seti. 



Çalışanlar yanlarında ya delete tarzı naneli şekerler, ya sakız, ya da diş macunu ve fırçası bulundururlar. Ben bunları bir tık ileri taşıyıp, hem diş fırçasıyla macun hem de diş ipi bulunduruyordum. Her zaman ağız bakım ürünleri ilgimi çekmiştir, alışverişini de kullanımını da çok zevkli bana göre.Bu seti de görünce denemek istedim, iyi ki de almışım tek kelimeyle bayıldım!

Setin içinde sadece ağız çalkama suyu yok. Dış kabında asabilmek için ayrı bir yeri var. Bu da benim için çok kullanışlı oldu. Benim gibi iş yerinde dolabı olanlar rahatlıkla kullanabilirler. 

İçinde neler var?


Standart bir diş fırçası tam dış kabının boyuna göre, Seyahat boyu katlanabilir fırçaları sevmeyenler için ideal:) Fırçası alışılandan daha küçük ilk açtığımda şaşırmıştım ama kullanımı çok rahat. 

Setten watsons'ın kendi ürünü olan taze naneli diş macunu çıkıyor. Seyahat boylarına nazaran oldukça büyük ve uzun süre kullanılabilir. Aromasını çok sevdim hem tadı hem de verdiği ferahlık tam kararında. Aynı diş macunundan büyük boy satılıyorsa almayı çok isterim. 


Diş ipi olarak 4 adet kullan at, paketli ürün bulunuyor. Bu setle birlikte indirimli olduğu için dayanamayıp aldığım, bir kutu daha diş ipim vardı. Seyahat kitinden çıkan diş ipinin aynısı ve içinde 50 adet var. 50 m diş iplerinden kullanan biri olarak, kesinlikle kullan at diş iplerine yöneldim hem çok pratik hem de ihtiyacımızdan fazla ip kullanmıyoruz.Kullan at iplerin aromalı olanlarını buldum mu tamamdır.

Diş hekimleri; dişlerimizin dışa bakan yüzünü yukardan aşağı hareketlerle, ağıza bakan tarafları da tek tek diş fırçasını dik konumda ve her iki yönüde çok bastırmadan fırçalamamızı öneriyor. Her gün akşam dişlerimizi fırçaladıktan sonra diş ipiyle diş etlerimize zarar vermeyecek şekilde bütün diş aralarımızı temizlememizi ve ardından 10 ml ağız çalkama suyu ile 30 sn gargara yapmamızı öneriyor. 

Ağız bakım suyu kullanım zamanımız da çok önemli 3 ay kullanıp 1 ay ara vermeliyiz. Diş teli olanlarda bu durum değişebiliyor. 

Aşamalar çok uzun gibi duruyor olabilir, ancak rutine oturtduğunuzda hiçte zor değil. Bu aşamaları yaptıktan sonra kendinizi çok iyi hissedeceksiniz. Güzel bir gün olsun.

Diğer Ağız Bakım serisi yazılarım;


Yazılarımdan haberdar olmak için bloguma ABONE olabilirsiniz. 

Aynı zamanda İnstagramdayım

Sevgiler. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Olumlu, olumsuz her yorum kabulümdür.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...