24 Mar 2015

Şampuan #2 Saç Kremi #2 | Giovanni Brezilya Keratini ve Argan Yağlı Ultra Yatıştırıcı Seri

Herkese yeniden merhaba;

Bugün Saç Bakım serisinden devam ediyoruz;

Giovanni ürünleri saç tiplerine göre skalası çeşitli olan bir marka, bildiğim kadarıyla cilt bakım ürünleri de var ancak bizde yok. Ülkemize gelmesini çok istediğim cilt bakım markaları TheBalm ve Giovanni! Youtube videolarında ağzımın suları aka aka izliyorum biz de istiyoruz Gratis, duy sesimizi.


Bugünkü seri Brezilya Keratini ve Argan Yağı içeriyor; Tüm saç tipleri için uygun bir ürün. Benim saçlarım zaten yağlı, dolasıyla saçımı ağırlaştırır mı diye çekiniyordum başta. Benim saçımda herhangi bir ağırlık yapmadı, Saçlarım ince telli, az ve yağlı olmasına rağmen genelde şampuanlarla aram iyidir, temizlesin yeter kafasındayım aslında.

Bu seti iyi ki almışım diyorum. Kokuları o kadar güzeldi ki mest oldum kullanırken. Şampuan alırken önceliğim nedense koku, almadan illa ki koklarım hoşuma gitmezse almam. Şampuanı da saç kremini de keyifle kullandım. Benim için bu tarz şampuanların tek dez avantajı gramajı. 250 ml çok az geliyor bana, hem pahalı hem de çabuk bitiyorlar. İndirimleri sıkı takip etmek lazım bu tarz ürünlerde. 

Şampuanın vaadleri;

>Her tutamı düzleştirir. Uçuşmayı önler.
Elektriklenmeyi azalttığı doğru.

>Parlaklık verir.
Gözle görülür öyle ışıltılı değil tabiki de ancak daha sağlıklı göründüğünü inkar edemem.

>Boyalı saçlar için güvenlidir.

>Sülfat İçermez
Sülfat içermemesine rağmen köpürmesi tam istediğim gibiydi şampuan köpürmezse temizlendiğini hissetmiyorum. Saçıma yağ kullandıktan sonra da şampuanı kullandım. Yağı çok rahat saçımdan çıkardı ve tertemiz yaptı. Verdiği temizlik hissi muazzam.

Saç Kreminin vaadler;
>Şampuanla aynı , her tutamı düzleştirme, parlaklık ve uçusmayı engelleme.

>Söz dinleyen, İmrenilecek saçlar sağlar.
Ne kadar iddaalı değil mi? Saçlarım daha kolay tarandı evet ama imrenilecek bir etki? Benim saçlarım zaten güzeldir yahu (gözlerini kapatan maymun emoji)

>Boyalı saçlar için güvenli, Sülfat içermez.
Kremin saç uçlarıma verdiği yumuşaklığı sevdim. Kolay tarama sağladı, bu seri en fazla nemlendirme özelliği olan seri imiş. Saç uçlarımdan memnunum.

Marka;
>USDA Sertifikalı Organik Bileşenler
>Hayvanlar üzerinde test edilmemiş
>Bitkisel Kökenli bir Protein olan Phyto-Keratin içermekte,
>Ftalatlar, yapay koku, boyar madde, Sülfat, Paraben, PEG içermez.

PEG:Şampuanlarda geri yağlandırıcı olarak kullanılıyormuş. Kuru saçlar için uygun olduğu söyleniyor. Benim ilk defa duyguğum bir madde. Bazı şampuanlar saçlarımızı yağlandırır deriz acaba o şampuanlarda PEG maddesi mi var? Bundan sonra içerikte dikkat edeceğim bir madde olacak.

Giovanni ürünlerini sadece Gratislerde bulabiliyoruz, Fiyatları normal şampuanlara göre biraz pahalı, indirimli fiyatları bile çok az fazla ama 'Saçınıza ne kadar ucuz ürün kullanıyorsanız o kadar kimyasalla yıkıyorsunuz.' lafını duyduğumdan beri paraya birazcıkta olsa kıymaya başladım. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Olumlu, olumsuz her yorum kabulümdür.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...